3 Ocak 2010 Pazar

Cevap..

Ben;

  • Bu hayatta en çok kendimi seviyorum -Evet
  • Kendimi düşünüyorum -Evet
  • Önce kendimi önemsiyorum -Evet
  • Napıyorsam kendim için yapıyorum -Evet
  • Kendi çıkarımı kolluyorum -Evet

Peki ya sen;

  • Koca dünya da kendini yapayalnız hissettiğin oluyor mu?
  • Sana senden başkasının olmadığını hissettiğin zamanlar gittikçe çoğalıyor mu?
  • Yaşadıklarından sonra eğer kendine güvenmiyorsan kimseye güvenip yola çıkmaman gerektiğini hiç düşündün mü?
  • Başkasına bağımlı yaşamak istiyor musun?
  • Kendini kullandırmaktan hoşlanıyor musun?

Eğer ilk üç soruya evet, son iki soruya hayır cevabını veriyosan dürüst olalım sende biliyorsun ki hayat siyahlar ve beyazlar diye ikiye ayrılmaz bazen daha çok siyah bazense daha çok beyaz ama genellikle ikimizde ortalarda bir yerde o gri bölgedeyiz ikimizde var olabilmek için benciliz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder